Fietsen voor een goed doel

Zoals jullie weten hebben we in eerste instantie een aardig aanbod gedaan om lid te worden van Le Tour d'Assistance, € 30,- voor een complete kledingset terwij die in werkelijkheid € 145,- kost. Nu willen wij eigenlijk in rap tempo verder groeien. De kleding bieden we tegen kostprijs aan (€ 145,- voor een complete set kort en lang) en SOS geeft € 25,- per nieuw lid aan het goede doel.

Een prachtige actie volgens mij!

De huidige leden zie ik als ambassadeurs van Le Tour d'Assistance. 240 leden * 2 nieuwe, dan gaat het hard. Maar kan dat? Of is die € 145,- teveel gevraagd voor iemand die al genoeg kleding heeft of al lid is van tal van andere initiatieven?

Kortom dus, is dat veel geld € 145,- voor een nieuw lid en hoe groeien wij verder? Graag jullie reacties, want daar help je ons erg mee.

O ja, start de werving van nieuwe leden dus!!!

Groet,

Barry 

Weergaven: 9

Bijlagen:

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Als alternatief zou je ook de afname van een korte broek + kort shirt verplicht kunnen stellen en de keus voor de lange kleding optioneel kunnen maken. Daarmee wordt het bedrag/de drempel een stuk lager (denk ik?)
Hallo Frank,

Ik zal dit in de eerstkomende tourcommissie bespreken. Misschien is het wel een goed idee.

Groet,
Barry

RSS

© 2012   Gemaakt door Barry Rigter.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden