http://www.micazu.nl/vakantiehuizen/thermes-parc-dents-du-midi-b27-...
beste (fiets)vrienden!
ik wil jullie mijn fietsplezier in zwitserland niet onthouden: graag beklim ik hier vele bergen, cols, hellingen en/of rij langs de Rhone en Meer van Geneve. Racefiets of MTB, of geheel beschermd downhill MTB vanaf de skipistes (te huur ter plekke).
maar natuurlijk ook skieen, langlaufen, bergsport enz.
of gewoon relaxen en wellness.
supermooie plek in Portes du Soleil.
graag geef ik TdA vrienden een mooie korting bij boeking: vraag mij ernaar en ik doe je een aangepaste prijs!
zie bijgaande link.
groeten,
Michael
Tags:
Permalink Antwoord van Hub Pluijmen op 30 Januari 2011 op 13.05 We hebben zojuist een heerlijke week door gebracht in dit appartement. Verblijf is zeer goed en het Thermen bad is heerlijk. Prima uitgangspunt voor heerlijke skitochten door de Portes du Soleil. 10 minuten rijden naar de gondel van Champery en het feest kan beginnen. Aan het einde van de dag de vermoeide spieren in het wellness bad laten bijkomen is pure weldaad.
Kortom een echte aanrader dit verblijf en deze plek!
Hub
Super te horen dat jullie het goed hebben getroffen Hub! En dan nu op naar ... serieuze fietsuitdagingen ...!
Groet,
Michael
Permalink Antwoord van Hub Pluijmen op 30 Januari 2011 op 16.08 Zeker! Dit weekje skiën was een relatieve rust periode in mijn trainingsprogramma. Zoals je weet is mijn ultieme doel de tour for life eind augustus. Heb daarom vanaf begin december mijn spinactiviteit opgevoerd naar 3 x per week en op zondag af en toe een MTB toertocht. In februari nog een aantal MTB tochten gepland, waarna ik deze periode afsluit met een Spinning marathon.
Vervolgens ga ik het zwaartepunt verleggen naar trainen op de weg. Begin april een week fietsen op Mallorca. Met als tussendoel de Ronde van Noord Holland 23 april. Mei staat in het licht van trainingskilometers maken. In juni vakantie in de Alpen met enkele cols op het programma, zodat ik in goede fietsconditie aan de Vael ouwe deelneem. Juli en augustus fine tuning in de Limburgse heuvels. Kortom zo ziet mijn voorbereiding er uit. Groet, Hub
Welkom bij
Fietsen voor een goed doel
© 2012 Gemaakt door Barry Rigter.
Verzorgd door